Διοικητική Λογιστική & Κοστολόγηση
Η Χρηματοοικονομική Λογιστική παρέχει λογιστική πληροφόρηση τόσο στους εκτός της οικονομικής μονάδας λαμβάνοντες αποφάσεις όσο και στη διοίκηση της ίδιας της οικονομικής μονάδας.
Η Διοικητική Λογιστική είναι η διαδικασία της αναγνώρισης, μέτρησης, συγκέντρωσης, ανάλυσης, παρουσίασης, ερμηνείας και γνωστοποίησης πληροφοριών, οι οποίες βοηθούν τα Διοικητικά στελέχη των οικονομικών μονάδων, να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, σχετικά με τους στόχους που έχουν τεθεί από αυτές.
Η συστηματική κοστολόγηση μπορεί να δώσει στον επιχειρηματία εκπληκτικά αποτελέσματα και να του εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της επιχείρησης του. Μέσα από την κοστολογική μελέτη μια επιχείρησης μπορεί κανείς να πετύχει αποτελεσματικότερη διαχείριση πόρων, αναπροσαρμογή τιμών, καλύτερη πελατειακή πολιτική, δημιουργία προσφορών, διαμόρφωση της παραγωγής και παραγγελειοληψίας .
Επικοινωνία