%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%97 %CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%9F%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A3

Επιβαρύνσεις 5% – 7% στα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα 1400 κ.ε. και άνω της τελευταία δεκαετίας προβλέπει το τελικό σχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών. Ανατροπή της τελευταίας στιγμής για τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας: Σενάριο για επιβάρυνση μόνο στα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού.  Ποιοι ιδιοκτήτες «κερδίζουν» μείωση 5% – 7%  ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος και το έτος ταξινόμησης. Δεν θα υπάρξει παράταση στην αποπληρωμή των τελών, ξεκαθαρίζει η κυβέρνηση.

Αποκλειστική δήλωση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Τρ. Αλεξιάδη: «Διορθώνουμε αδικίες, ίσως δημιουργούμε νέες, αλλά μας ενδιαφέρει το γενικό καλό».

«Κλείδωσαν» οι αλλαγές στο ύψος των τελών κυκλοφορίας, με βάση το έτος ταξινόμησης και τον κυβισμό. Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης θα παρουσιάσει την ερχόμενη εβδομάδα τη ρύθμιση με στόχο την άρση των στρεβλώσεων, αλλά με ισοδύναμο εισπρακτικό αποτέλεσμα. Σε τρεις βασικές κατηγορίες θα γίνει ο διαχωρισμός «παλαιών» και «νέων» οχημάτων. Αναλυτικά :

1.      Έτος ταξινόμησης 2006 και μετά

  • Επιβάρυνση : 5% – 7%
  • 1400 κ.ε. και άνω

2.      Έτος ταξινόμησης 2001 – 2005

  • Ελάφρυνση : 5%
  • 1900 κ.ε. και άνω

3.      Έτος ταξινόμησης 2000 και προγενέστερα

  • Ελάφρυνση 5% – 7%
  • 1400 κ.ε και άνω

Ανατροπή της τελευταίας στιγμής υπάρχει όμως στα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχήματα, καθώς το κυρίαρχο σενάριο που προκρίνει το Υπουργείο Οικονομικών διατηρεί το μηδενικό τέλος στα μικρού κυβισμού και προβλέπει μικρές αυξήσεις μόνο στα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού οχήματα. «Μόνο μικροαλλαγές μπορεί να υπάρξουν πριν την έκδοση της υπουργικής απόφασης, αυτό είναι το οριστικό μας πλάνο», διαβεβαιώνουν το e – forologia καλά ενημερωμένες πηγές του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης οι ίδιες πηγές διαψεύδουν δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία θα υπάρξει παράταση έως το τέλος Ιανουαρίου του 2016 στην αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας. « Η ανάρτηση τους θα γίνει σύντομα και η πληρωμή θα γίνει όπως κάθε χρόνο», επισημαίνουν.

Η δήλωση του Τρύφωνα Αλεξιάδη στο eforologia :

«Σαν κυβέρνηση είμαστε υποχρεωμένοι να διορθώσουμε αδικίες και υπερβολές του φορολογικού συστήματος. Πολλές φορές, προσπαθώντας να διορθώσεις μια αδικία, πιθανώς να δημιουργήσεις και μια άλλη αδικία. Αλλά κάθε φορά μια βασική αρχή του δικαίου είναι κοιτάς πιο είναι το γενικό καλό. Πολύ σωστά, ένας που έχει πάρει αυτοκίνητο καινούριο και υπήρχε η δέσμευση του υπουργού ότι δεν θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας λέει :   « Γιατί να πληρώσω παραπάνω τέλη κυκλοφορίας;» Εκεί σίγουρα υπάρχει μια αδικία. Δεν είναι όμως και αδικία, κάποιος που τα προηγούμενα χρόνια, επειδή άκουσε έναν άλλο «Αλεξιάδη» και πήγε και πήρε ένα μεγάλο αυτοκίνητο για πολύτεκνους, και τώρα πληρώνει για αυτοκίνητο του ΄95 1100 και 1300 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ; Μην ακούτε όμως καταστροφολογίες. Εκεί που κάποιος πλήρωνε 880 ευρώ θα πληρώσει 920. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου».

Νέες αλλαγές στα τέλη και στην φορολόγηση του αυτοκινήτου σχεδιάζει από το 2016 το Υπουργείο Οικονομικών.

e-forologia.gr